Reklamace a vratky

Jak postupovat při reklamaci

Vaši vratku nebo reklamaci můžete vyplnit buď online nebo v papírové podobě

 

Online reklamace a vratky můžete vyplnit zde:

 

 

 

Nebo nám reklamaci můžete vyplnit v papírové podobě následovně:

Reklamované zboží nám pošlete jako balík buď kurýrem, poštou nebo zásilkovnou.

Pokud nám zboží posíláte poštou, neposílejte to jako doporučený dopis ale jako balík.

Kód naší společnosti v Packeta pro vrácený balík: 99601026 tento kód nadiktujte na pobočce Packety a oni nám balík vrátí

Spolu s reklamovaným zbožím pošlete i fakturu, záruční list (pokud byl ke zboží dodán) a reklamační dokument (pokud jste nevyplnili reklamaci online výše) který si stáhnete zde:

Reklamačný_formulár_v1

Postupujte podle pokynů na dokumentu a nezapomeňte stručně shrnout popis závady a kontakt na vás

 

Jedná-li se o odstoupení od smlouvy do 30 dnů

Formulář na odstoupení od smlouvy stáhnete na tomto odkazu:

Formulář_odstupení_od_smlouvy_v1

 

Komunikace ohledně servisu/reklamace: 0951 727 707 (od 9:30 do 12:30)

reklamacie@roy.sk

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení