Vaši vratku nebo reklamaci můžete vyplnit buď online nebo v papírové podobě
Online reklamace a vratky můžete vyplnit na tomto odkazu.
Nebo nám reklamaci můžete vyplnit v papírové podobě následovně:
Reklamované zboží nám pošlete jako balík buď kurýrem, poštou nebo zásilkovnou.
Pokud nám zboží posíláte poštou, neposílejte to jako doporučený dopis ale jako balík.
Kód naší společnosti v Packeta pro vrácený balík: 99601026 tento kód nadiktujte na pobočce Packety a oni nám balík vrátí
Spolu s reklamovaným zbožím pošlete i fakturu, záruční list (pokud byl ke zboží dodán) a reklamační dokument (pokud jste nevyplnili reklamaci online výše) který si stáhnete zde:
Postupujte podle pokynů na dokumentu a nezapomeňte stručně shrnout popis závady a kontakt na vás
Jedná-li se o odstoupení od smlouvy do 30 dnů
Formulář na odstoupení od smlouvy stáhnete na tomto odkazu:
Formulár_odstupenie_od_zmluvy_v1
Komunikace ohledně servisu/reklamace: 0951 727 707 (od 9:30 do 12:30)
reklamacie@roy.sk